Cardio

Cardio


Η αερόβια άσκηση (Cardio) είναι σωματική άσκηση που σκοπεύει να βελτιώσει το σύστημα παροχής οξυγόνου στον οργανισμό μας. Αερόβια σημαίνει με χρήση οξυγόνου. Η Cardio περιλαμβάνει πολλές μορφές προπόνησης, σε μέτριο επίπεδο έντασης και για μια μεγάλη χρονική περίοδο. Το τρέξιμο, το κολύμπι, η ποδηλασία, το περπάτημα θεωρούνται δραστηριότητες που στοχεύουν στην αύξηση της αερόβιας ή καρδιοαναπνευστικής αντοχής.

Τα οφέλη της τακτικής αερόβιας άσκησης είναι η μείωση του περιττού λίπους και ταυτόχρονα η αύξηση της μυϊκής μάζας, η βελτίωση του καρδιοαναπνευστικού και κυκλοφορικού συστήματος, η μείωση της αρτηριακής πίεσης και το πιο σημαντικό η μείωση  του κινδύνου για εμφάνιση σακχαρώδη διαβήτη. Επίσης, συμβάλλει σημαντικά στη  βελτίωση της ψυχικής υγείας, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης του στρες και της συχνότητας εμφάνισης κατάθλιψης αυξάνοντας σημαντικά τα επίπεδα σεροτονίνης και ντοπαμίνης στον οργανισμό.

Ο σωστός συνδυασμός αερόβιας προπόνησης και μυϊκής ενδυνάμωσης αποτελεί τον πιο ολοκληρωμένο τρόπο άσκησης για τη βελτίωση της γενικής φυσικής κατάστασης και την αύξηση της αντοχής.

Το Corpo διαθέτει  διάδρομο ποδήλατο Spinning και ποδήλατο με watt εξοπλισμένα με καρδιοσυχνομετρα  για πιο αποτελεσματικές και ασφαλής πάνω από όλα προπονήσεις.